Clubkleding passen

Tijdens het openingstoernooi waren wij blij verrast met het enthousiasme voor de gepresenteerde clubkleding. Om iedereen de kans te geven het juiste item en de juiste maat te kunnen bemachtigen zijn wij bezig met het organiseren van een pasavond.

Echter door de onzekerheid die er is ontstaan door het coronavirus zijn levertijden niet gegarandeerd. Wij kunnen hier op dit moment nog geen datum voor inplannen.

Als wij hier zicht op hebben lichten we jullie hierover in.

Met vriendelijke groet,

Angela en Patrick

Clubkleding

Hieronder een impressie voor de nieuwe clubkleding van TCM. Wij zijn druk bezig om te zorgen dat jullie dit binnenkort kunnen bestellen. De kleding wordt uiteraard bedrukt met het logo.

Meer informatie over het bestellen en welke artikelen leverbaar zijn wordt hier zo snel mogelijk geplaatst.

Heren T-shirt

Heren POLO