Tennisles / Training

Wij hebben met onze trainer Nick Mulder gesproken over het verzorgen van de tennislessen in de komende winterperiode (oktober 2023 t.m. maart 2024).

Nick gaat ook in de winterperiode op de woensdag alle tennislessen verzorgen. (ook voor de jeugd)

In verband met de planning willen we graag weten hoeveel tennissers les willen hebben.

Het aantal lessen van november t.m. maart is 16 keer (uitval i.v.m. vakanties, feestdagen en slecht weer) en duurt 60 minuten per les.

Trainen in de winterperiode kan in verschillende groepsgroottes.

In de winterperiode zijn de kosten voor 16 lessen:

- in een groep van 8 personen €   70,00 per persoon

- in een groep van 7 personen €   80,00 per persoon

- in een groep van 6 personen €   93,50 per persoon

- in een groep van 5 personen € 112,00 per persoon

- in een groep van 4 personen € 140,00 per persoon

Prijzen gelden voor senioren en jeugdleden van 13 tot en met 17 jaar.

De jongere jeugd krijgt les op kosten van de vereniging (45 minuten per les).

Heb je interesse in tennisles geef je dan als individu of als groep op per mail bij tennisschooln.mulder@gmail.com

I.v.m. de start van de lessen is het verzoek om voor 16 oktober te reageren.

In overleg met Tennisschool Mulder worden de mogelijkheden qua indeling en tijden met je besproken.

De planning is dat er wordt gestart met de lessen op woensdag 1 november.

Bij opgave graag vermelden: naam, speelsterkte, telefoon nummer en mailadres.

Wil je vooraf extra informatie mail dan even met Nick via: tennisschooln.mulder@gmail.com

De trainingen / lessen worden verzorgd door

Nick Mulder

Ik ben Nick Mulder, 28 jaar uit Veendam.

Zelf tennis ik nu zo'n 20 jaar en deel ik graag mijn passie voor deze sport met anderen.

Het geven van lessen is dit jaar echt een serieuze bezigheid voor mij geworden, zo is dit de derde vereniging waar ik van start ga.

Naast tennisles geven ben ik op dit moment ook nog werkzaam bij LeenBakker en heb ik in het verleden ook voor de klas gestaan als docent.

Ik kijk ernaar uit om in Muntendam het winterseizoen binnenkort te starten.

Bij een enkeling ben ik wellicht al bekend, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Ik ben bereikbaar op 06 - 55 06 97 62 of via E mail: tennisschooln.mulder@gmail.com

Omdat de banen het hele jaar rond bespeelbaar zijn is het ook mogelijk om zowel in de zomer als in de wintermaanden trainingen of tennislessen te volgen.